Rólunk

Rólunk

        Küldetésünk

A Szenzor Rendszerház Kft. alapvető küldetése az, hogy hosszú távú, tartós kapcsolaton keresztül, partnerei, vevői – az üzleti kommunikációs és biztonságtechnikai piacon felmért – valódi szükségleteit megfelelő, egyszerű, gyors megoldással teljes mértékben kielégítse, miáltal meghatározó piaci részesedést ér el, így nyereségesen, kiegyensúlyozott anyagi és szellemi fejlődésben, partnerei és munkatársai megelégedettségére tevékenykedik.

E törekvés meghatározó eleme, hogy a Szenzor Rendszerház Kft. magas színvonalú, versenyképes, a piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodó szolgáltatásokkal érje el az egyéni és vállalati ügyfeleinek megelégedését, különös figyelmet fordítva a személyességre és a szolgáltatás magas színvonalára. Céljaink érdekében kiemelt szerepet tulajdonítunk a tudás és a kreativitás teremtette egyedi megoldásoknak és a technológiai fejlődésben rejlő piaci lehetőségek kiaknázásának.

Tudásunkkal és eszközeinkkel hozzájárulunk a magyarországi üzleti kommunikációs és biztonságtechnikai piac fejlődéséhez.

 

Vállalati filozófia

A Szenzor Rendszerház Kft. – t nem csak termékei, szolgáltatásai és megjelenési előírásai által kíván felismerhető lenni a piacon, hanem az emberek viselkedésével és fellépésével is, akik bennünket ügyfeleinkkel, üzleti partnereinkkel szemben képviselnek.  Tisztelet és elkötelezettség a partnereink felé, ezek vállalkozásunk hajtóerői. Arra törekszünk, hogy az üzleti kommunikációs és biztonságtechnikai piac megbízható és megbecsült partnerként tekintsenek ránk.

 

Értékeink

 

Hiszünk az összetartó csapat erejében

Vállalati kultúránkból adódóan motivált és elkötelezett munkatársainkkal egy olyan szervezett közösséget alkotunk, ahol az egyéni és vállalati célok megvalósítását tudjuk elérni.

 

Megoldásokban gondolkozunk

Gyorsan és rugalmasan reagálunk partnereink igénye mellett a külső környezet változásaira is, így képesek vagyunk a nehéz helyzetekre is kihívásként tekinteni és ezáltal fejlődni.

 

Kapcsolataink a tiszteleten és a bizalmon alapulnak

A kapcsolatok alapja a bizalom. Vállalkozásunk arra törekszik, hogy belső és külső kapcsolatai bizalmi alapon működjenek.

 

Képesség- és tudásfejlesztés

Munkatársaink az értékeink. Vállalkozásunk kiemelt helyen kezeli a munkatársak folyamatos szakmai továbbképzését, annak érdekében, hogy a megbízóikat az aktuális piaci helyzetnek megfelelően tudják tájékoztatni, kiszolgálni.

 

Ma döntése a holnapnak is

Célunk, hogy olyan beszállítókkal működjünk együtt, akik értékálló termékekkel látják el vállalkozásunkat, s így partnereinket is.

 

Nyílt és őszinte kommunikáció

Gyakran és építő jelleggel megosztjuk az információkat, ismereteket és tanácsokat, bátran és nyíltan kezeljük a nehéz helyzeteket.

 

Tisztességes magatartás

Folyamatosan törekszünk a legmagasabb szakmai standardok fenntartására, megalapozott tanácsokat adunk és szigorúan fenntartjuk függetlenségünket.

 

Merészség

Melynek köszönhetően a jelenben tanúsított optimista magatartásunk lehetővé teszi a jövő kreatív alakítását.

 

Eredményesség

 széchenyi kártya

Elmúlt évek pozitív pénzügyi eredményei alapján a KAVOSZ Zrt. vállalkozásunkat alkalmasnak ítélte a Széchenyi Programban való részvételre, ami kifejezetten bizalmon alapuló, állami támogatással és banki hitelforrással megvalósítandó hitelkonstrukciók lehetősége, így elősegítve a hazai kkv szektor gyors és kedvező költségű forráshoz jutását.

 

Biztonság

Groupama

Ügyfeleink minél magasabb szintű kiszolgálására törekszünk, ezért a szolgáltatási szektorban tevékenykedő vállalkozások számára speciálisan az e terület sajátosságainak megfelelő vagyon- és felelősségbiztosítást kötöttünk a Groupama Biztosítóval. A vállalkozói felelősségbiztosítás a vállalkozással kapcsolatba hozható, önhibáján kívül keletkezett, akaratlanul okozott, személyi sérüléses vagy dologi károkat téríti meg a vállalkozásunk helyett ügyfeleink részére.

 

Elismerés                                        

 

 

 

Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Bisnode objektív cégminősítése alapján a legjobbak között szerepelhetünk. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a piacon tisztességesen járjunk el, így fontos számunkra, hogy egy külső szakértő is megerősítette, hogy cégünk fizetésképtelenségi valószínűsége kiemelkedően alacsony. Hisszük, hogy a Bisnode tanúsítvány segítségével ügyfeleink, szállítóink, munkavállalóink felé is tovább fokozzuk azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, stabil üzleti kapcsolatokban. Azzal, hogy a Bisnode független szakértőként ismerte el cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt és arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a Bisnode tanúsítvány valóban pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.

A Szenzor Rendszerház Kft. a Bisnode AA tanúsítványát kapta meg, mellyel  Magyarországon csupán a cégek 1,75 %-a rendelkezik, és azt jelzi, hogy velünk az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata alacsony.  

 

 

 

 

A HVG és a CÉginformáció.hu BRONZ Tanúsítványa

A Céginformáció.hu Kft több évtizede foglalkozik cégminősítéssel, ahol a cégek fizetésképtelenségének valószínűségét próbáljuk előrejelezni. Ehhez számos adat áll a rendelkezésre, mint például cégadatok, pénzügyi adatok, negatív/pozitív események. Többváltozós statisztikai módszerek segítségével vizsgáljuk az adatbázist és keressük azokat a tényezőket, amik abban játszanak szerepet, hogy egy cég csődeljárás vagy felszámolási eljárás alá kerül. A rendelkezésre álló adatok közül a legnagyobb hatása a negatív eseményeknek van, mint a bírósági és NAV-os végrehajtás, adószám felfüggesztés, az Áfa fizetés elmulasztása. A 2019-es év szeptember közepéig megindított 3950 felszámolási eljárásból 3775 cég esetében fellelhető az említett negatív események közül legalább egy. A bronz tanúsítvánnyal rendelkező cégek esetében tehát a bedőlés valószínűsége lényegesen alacsonyabb, mint az azzal nem rendelkező cégeknél.

 

 

Érvényes áraink

 

Általános rezsióradíj*                                                        12.000,- Ft/óra/fő + Áfa

Vagyonvédelmi rendszerek beüzemelése                             20.000,- Ft/óra/fő + Áfa

IT – alapú rendszerek beüzemelése                                    30.000,- Ft/óra/fő + Áfa

Kiszállási díj Budapest területén belül **                            10.000,- Ft/alkalom + Áfa

Kiszállási díj Budapest területén kívül*** (oda-vissza)         180,- Ft/km + Áfa

 

*     – a rezsióradíj a következő munkákat foglalja magába:

  • nyomvonal építés
  • kábelezés
  • szerelvényezés
  • mérés
  • dokumentáció készítése

**   – az ár a parkolás díját nem tartalmazza

*** – az ár az útdíjat tartalmazza, a parkolás költségét nem tartalmazza

 

Garancia

12 havi helyszíni garanciát vállalunk az általunk szállított, beépített, beüzemelt eszközökre és rendszerekre.

Más forrásból származó eszközök beszerelését, beüzemelését nem végezzük el, mert megfelelő működésükért garanciát nem tudunk vállalni.

                                                                         

 

  Debreceni Zsolt

  ügyvezető igazgató

Comments are closed